Scop...

Acest blog se constituie într-un mesaj-apel la bun-simţ. Libertatea de exprimare se poate exercita şi fără trimiteri spre o zonă a jignirii şi agresivităţii verbale. Cea mai mare jignire este însă în a te face că nu înţelegi despre ce vorbeşte celălalt.

Friday 22 April 2011

silverstar (http://www.elenaudrea.ro)


Ha, ha, ha... madama crede, în continuare, că sunt "Turnul de observatie". Probabil că nu mai suportă că nu-i mai dau atenţie. :)

http://www.elenaudrea.ro/competitia-interna-din-pdl-trebuie-decisa-de-membrii-partidului-nu-de-moguli-nu-de-usl.html

Turnul de observatie a scris pe 22 Aprilie 2011, 09:10 am

Inca o data am ocazia sa observ ca cea mai buna perspectiva asupra intamplarilor de viata o ai doar daca te plasezi la o distanta rezonabila (in spatiu sau in timp). In urma unui tir verbal, extrem de acid, din partea mai multor guri de foc ce presupun sa fi fost oarecum portocalii, mi-am impus un moment de reflexie, dar si pentru o minima observatie a combatantilor de pe campul de lupta. Revin acum oarecum reconfortat, dar scurtul ragaz cat am lipsit de pe forumul dv., mi-a folosit in sensul ca astazi am ocazia sa observ oarece schimbari. Inceputul schimbarilor l-a facut Silverstar inca din perioada cand eram ceva mai activ pe blog. Domnia sa, la un moment dat incepuse sa judece “la rece” si in consecinta incepuse sa isi puna si sa puna unele intrebari. Si astazi este marcata de aceasta evolutie. Remarc schimbari importante – poate cele mai importante, la ZeV. Domnia sa, cred eu ca a traversat o perioada a “schimbarii la fata”. Nu in sensul “intoarcerii armelor” ci in al faptului ca a inceput sa isi puna intrebari si inca din cele mai grele pentru anumite urechi. Bravo domnule ZeV, sunteti pe drumul cel bun. Chiar ma gandesc la justetea remarcii lui Miron Costin – “Nasc si la Moldova oameni”. Schimbari remarc si la domnul Frank Zapa – cel care incerca sa raspunda intrebarilor incomode ale lui ZeV. De multe ori am dat in sinea mea dreptate raspunsurilor lui Frank, care pe fond avea de multe ori dreptate, dar erau inadecvate realitatii de fapt. Astazi observ ca insusi Frank are propriile sale indoieli. Inca un compliment am pentru Dl. Goguta. Domnia sa are unele comentarii in care nu face economie de “sare si piper”, iar comentariile sale devin deosebit de savuroase. Sunteti un maestru al “artei culinare” domnule Goguta. Salutare tuturor.


silverstar a scris pe 22 Aprilie 2011, 09:53 am

***Bibliotecarule – cred că pe unde ai rătăcit, nu şi-a pus nimeni mintea cu tine să te sictirească, aşa cum meriţi, şi nici să-ţi spună că eşti un impostor, cum adesea ţi-am spus eu. Las-o domnule, baltă şi nu mai împărţi tu calificative. Nu ai nici calitatea nici competenţele necesare.

Mi-e greu, mi-e foarte greu şi înjur guvernul de câte ori simt că nu mai pot dar măcar nu sunt PSD-iştii la guvernare şi asta e bine…

No comments:

Post a Comment